onsdag 5 augusti 2009

Tårtor och muffins

Bättre sent än inte, här kommer bilderna på mina bakverk till min sons släktkalas i helgen

Chokladtårta med mjölkchokladglasyr.

Prinsesstårta som min man gjort. Jag och sonen har satt dit som små blommorna.

Jordgubbs och vit chokladmoussetårta.

Citronmuffins med sametslen glasyr och chokladmuffins med chokladbitar i och mörk chokladtryffel uppepå.

I förra veckan var jag i en underbar affär i kungälv på vägen ut till landet Tårtdecor.
Shoppade lite finare muffinsformar med mönster som jag hade till muffinsarna i helgen.
Det blev även stansar till dom söta blommorna som var på prinsesstårtan.
Dom skulle ha en cake show 29-30 augusti blir kanske ett besök då igen.
Ha en skön solig dag
//Tilda

1 kommentar:

  1. Smaskigt :) Det ser jättegott ut. Själv letar jag nu på efter inspiration till Veronikas tårta.
    Ha det gott

    SvaraRadera