söndag 2 augusti 2009

Kalas mm.

En snabbinlägg då jag känner mig såå trött just nu och är på väg i kojs men "ska bara..."

Idag har vi haft släktkalas för min stora kille som fyllde 6 år i onsdags.
Det har varit fullt ös med 12 vuxna och 8 barn. Vid halvtre började vi och fika på delvis hembakade bullar, hembakade muffins och lite (köpe;) kakor.
Därefter kom det 3 sorters tårtor.
Bilder kommer nog imon när jag fått tid och ork att lägga över dom till datorn.

Lite fotbollsspelande i trädgården och sen middag med kallskuret rostbiff, rökt skinka, luftorkad skinka, potatisgratäng, potatissallad, mozarella/tomat/rödlöksallad, vanlig grönsallad med fetaost och baugetter.
Det var riktigt gott men just nu så är min mage "gravid" känns det...

Ha en skön kväll och en god natt
Det ska jag iallafall
//Tilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar