fredag 24 juli 2009

Presentkorg till svärfar

Tiden sprang ifrån mig igår då jag först bakade lite smarriga muffins och sen åkte till landet och bjöd på muffins och hämtade hem min stora kille som varit hos mormor och morfar sen i tisdags.

Väl hemma var klockan redan elva och trött efter i timmes bilkörning blev det sängen istället för datorn.

Här är iallafall presentkorgen som svärfar fick i förrgår.


En bild från sidan. Har en ljusblå stomme och mönsterpapper som jag klipp och klistrat lite med.












Och en bild från uppifrån med det smarriga godiset.















Här är det matchande kortet. Helt utan stämplar och det är inte ofta det händer.

Ha en bra dag
//Tilda

1 kommentar:

  1. Tack för igår vännen, barnen tyckte det var jätteroligt. Det gjorde jag med :)
    Ha en trevlig helg
    Kram Dani

    SvaraRadera