onsdag 22 juli 2009

Kort och presentkorg


Jag har pysslat lite vilket jag inte gjort på länge.
Det blev ett kort och en presentkorg med inspiration från Pillan











För ett par veckor sen vägrade min bil att starta när det stått ett par timmar i landvetter.
Då det var mitt i läggningen så ringde jag min mans kusin som bor i närheten och hennes man kom och hjälpte mig. Supersnällt :) Det blev ett batteribyte dan efter.

Detta kort och presentkorg fylld med godis fick han som TACK för att han hjälpte mig.


Så här så den ut uppifrån med massa godis i.


















Dekorerade rätt sparsamt med remsor från ett papper till kant uppe, nere och innuti.
På 3 av 4 sidor satte jag dit blommor och utstansade QK-blad.















På den 4:e sidan stod det TACK som jag stansat i QK Dieselalfabete.

Det gav mig mersmak i pysslandet och jag har igår gjort en till presentkorg till min svärfar som fyller år imon men som ska firas idag.
Kommer nog bilder på den imon.










Här hänger det regn i luften. Får se vad dagen kan ge.
//Tilda

1 kommentar:

  1. Tack själv, ja man kan nog kalla det där för pyssel :)
    Jag ska göra färdigt den idag tänkte jag men jag är så trött, satt uppe til 03:00 och läste :)

    Kram

    SvaraRadera