fredag 16 april 2010

Dopkort och skor

Imon är det DOP och jag har gjort ett par skor och en dopklänning till lilla Saga.

















Pappret är ett pärlemorskimmrande cardstock och rosor och spetsen är köpt på Scrap och hobby där jag även var på kortvikarkurs som Sari höll igårkväll.

Vi fick lära oss 8 nya kortvikningar. Vi gjorde bara vikningarna utan att dekorera korten för att hinna lära oss så många vikningar som möjligt.

Så med 8 prototyper vill jag bara få komma igång och göra egna "riktiga" kort.

Trevlig helg
//Tilda

3 kommentarer:

  1. Jätte fint ! själv letade jag efter sånna söta rosor som du har hittat till ett speciellt kort, men det är försent nu tror jag nästan ;)

    SvaraRadera
  2. Så fina! Skorna är ju helt underbara.

    Kram Jonna

    SvaraRadera
  3. Hej Jonna!
    Tack. Mamman blev jättegla över dopklänningen coh skorna. Hennes 3 åring berättade när hon stod & höll i skorna att dom var för små för hon är 3 år ;)Stora Kickan.

    SvaraRadera