söndag 10 januari 2010

Ring klocka ring...

God fortsättning på 2010.
Hoppas ni haft en bra jul och nyår.

Jag har haft en lugn skön jul och i mellandagarna drog vi iggång med renovering av gillestugan.
Har målat 2 väggar vita från brunt, tapetserat 1 vägg, målat 2 soffbord vita från bruna.
Nu så är det mesta på plats igen. Det är bara mannen som ska sortera sina papper vilket kommer att ta sin lilla tid. Men men...

Pysslat har jag inte hunnit med i mellandagarna som jag hoppats på.

Har gjort tre stycken kort nu som jag ska ge lillemannens fröknar imorgon när dom har julgransplundring på han fd. avd. (småbarn). Bild kommer senare.

Han började i måndags på (stor avd) då han på fredag fyller 3 år.

Här kommer 2 bilder på hur mina julkort blev till dom flesta i år.
Nu ska jag dra mig till kojs då jag ska försöka vara lite pigg imon då jag ska börja på en av mina 2 kurser som jag kommit in på.

Kram

//Tilda




2 kommentarer:

  1. Åh, läste om ditt misstag med kladdkakan... lät inte så roligt.. Hoppas det funkar bättre nästa gång! //Pillan

    SvaraRadera
  2. korten var jättefina :) blir vi kanske bjudna på treårs kalas? Kramar<3

    SvaraRadera