tisdag 20 oktober 2009

Höst hänglar

Här kommer ett kort som jag började på i måndagskväll förra veckan när jag fick en mysig pysselkväll med min vän Dani.
Hade hoppats på att få gjort klart det dagen efter men då blev min stora kille magsjuk. Det har varit jobbigt med ny kaskad varannan dag tills i lördagsnatt.
Idag är förhoppningsvis sista dagen jag är hemma och jag hoppas han får i sig mer mat så han orkar gå imon. Flickan, pojken och lövstämplarna är från hösts/vinter 2008 hänglar klubbkit och Ugglan är från Magnolia.
Har lackat lite löv och detaljer på flickan, pojken samt ugglan. På vellummolnen som jag stansat i QK har jag lagt lite glitterlim runt kanterna och även på molnen som dom sitter på.
Nu skajga gå och tända en liten brasa till mig och sonen för att sitta och mysa med lite fika och några spel.
Får passa på att mysa lite extra när man är ensam med 1 barn och man vet ju inte hur länge han som 6-åring vill mysa med mamma.
Ha en bra dag
Gråa höst hälsningar
//Matilda

1 kommentar:

  1. Jättefint kort vännen, riktigt nice. Gillar den lilla ugglan :)
    Tack för igår, det var roligt att leka lite med färger och papper. Är dock lite trött nu, satt uppe och läste till 01 :)
    Kramar
    Dani

    SvaraRadera